Pazarlama Eğitimleri

Satış Becerileri Geliştirme Eğitimi


  • 2 gün (12 saat)
  • Katılım Sertifikası

Eğitimin Amacı

Ekip çalışması ve iş birliği içerisinde kurum kültürünün yaratılması, iş süreçlerini yürütürken empati kurulması, çatışmaların çözüme dayanması, sorunlara çözüm getiren bakış açılarının oluşturulmasıyla müşteri ilişkilerinin kurulması ve bunun iş akışına organize edilmesi.

Eğitim İçeriği

•  Duygusal Farkındalık: Duygusal özbilinci yüksek olan satıcılar duygularının kendilerini ve iş performanslarını nasıl etkilediğini bilirler.

• Özdeğerlendirme: İyi bir özdeğerlendirme yapan satıcılar, kısıtlı ve güçlü yönlerini bilirler. 

• Özgüven: Satıcının yetenekleri konusunda doğru bilgi sahibi olmaları, güçlü yönlerine güvenmelerini sağlar.

• Özdenetim: Kendi duygularını denetleyebilen satıcılar rahatsız edici duygu ve dürtülerine hâkim olmanın, hatta onları yararlı bir biçimde kanalize etmenin yollarını bulurlar. 

• İnisiyatif: Kendilerini iyi tanıyan satıcıların girişimciliği mükemmeldir. Beklemek yerine, fırsatları yakalar ya da yaratırlar.

• İyimserlik: İyimser bir satıcı duruma ayak uydurabilir, büyük bir yenilgide tehditten çok fırsat görür.

• Başarma Dürtüsü: Başarma dürtüsü güçlü olan satıcıların yüksek kişisel standartları hem kendilerinde hem de birlikte çalıştıkları kişilerde sürekli olarak performans artışını gözetmelerini sağlar.

• Empati: Empati yetkinliği yüksek satıcılar, çok çeşitli duygusal sinyallere kulak verebildiklerinden, bir kişinin ya da grubun hissedilen ama dile getirilmeyen duygularını sezebilirler. 

• Müşteri ile Aranızda Güven Ortamı Oluşturmak

• Hizmet: Hizmet yeterliği yüksek olan satıcılar, müşteriyle ve çalışma arkadaşlarıyla ilişkiyi rayında tutabilmelerini sağlayacak bir duygusal iklim yaratırlar.

• Etkileme: Bir kişinin etkileme gücünün göstergeleri, belli bir dinleyiciye hitap edecek doğru şeyi bulmaktan, kilit kişilerden nasıl onay alınacağını bilmeye ve bir inisiyatif için destek ağı kurmaya kadar uzanır.

• Çatışma Yönetimi: Çatışmaları en iyi şekilde yöneten satıcılar, çatışma yaşadığı kişilerin konuşmasına saygı duyarlar, farklı bakış açılarını anlayabilir, sonra da herkesin destekleyebileceği ortak bir çözüm bulabilirler.

• İtirazlarla Başa Çıkma

• Ekip Çalışması ve İş Birliği: Takım oyunculuğunda yetenekli olan satıcılar, bir dostluk havası yaratır ve saygı, yardım ve iş birliğine bizzat örnek oluştururlar.

Kimler Katılabilir?

  Tüm katılımcı profiline uyarlanır.