Pazarlama Eğitimleri

Fiyatlandırma Stratejisi Eğitimi


  • 1 gün (6 saat)
  • Katılım Sertifikası

 Eğitimin Amacı

Stratejik Fiyatlandırma eğitimi, katılımcıların çeşitli fiyatlandırma stratejileriyle stratejik ve bütünsel bir bakış açısı edinmelerine ve şirketinizin fiyatlandırma süreçlerinin kalitesini iyileştirmelerine yardımcı olur. Katılımcılar, fiyatlandırma gücü ve psikolojik fiyatlandırmanın itici güçlerini ve etkilerini öğrenecek ve bir ürün veya hizmetin değerini güvenle savunmak için en iyi argümanları belirleyeceklerdir.

Eğitim İçeriği

•Fiyat Neden Bu Kadar Önemli?

• Değişen Dünyada Fiyatlandırmanın Değişmeyen Esasları

• Fiyat Kararını ve Stratejisini Etkileyen Faktörler

• Fiyatlandırma Prosesi

• Fiyat Esnekliği

• Fiyat Belirleme Stratejileri

• Fiyat Ayarlama Stratejileri

• Fiyatlandırmada Yeni Trendler

Kimler Katılabilir?

• Fiyatlandırma strateji ve süreçlerinde karar verici, destekleyici, uygulayıcı olan ve fiyatlandırma konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm katılımcı profiline uyarlanır.