Sosyal
zekâ becerilerinin iş hayatındaki ilişkiler, başarı ve verimlilik üzerine
etkileri ile ilgili olarak bilgi, beceri, yüksek farkındalık kazandırmak; duygu
temelli sorunlara çözüm getiren bakış açıları konusunda paylaşımlarda
bulunmaktır.
• Kurumsal İletişim Sürecinde Müşteri Kavramı
• Kurum İçinde Profesyonel Davranış Özellikleri
• Bireysel Kalite Yaklaşımları ve Bireysel Sorumluluğun İş Verimliliği Üzerindeki Etkisi
• Bireyin Profesyonelliğe Ulaşma Sürecinde Organizasyonel Kalite İçindeki Yeri
• Organizasyon İçinde Davranışların Analizi ve Kontrolü
• Çalışanların Ortaya Koyduğu Davranış Modelleri ve Stilleri
• Davranışlarımızın Kaynağı ve Etkili Davranış Stilleri
• Kimliğimiz – Kişiliğimiz – Olumlu ve Olumsuz Özelliklerimiz – Davranış Kalıplarımız
• Kişisel İmaj Nedir
• Kişisel İmajımız
• Algılanma ve İmaj Yönetimi
• İlk İzlenim
• İmaj Yönetiminin Kişiye ve Kurumunuza Katkıları
• Etkin İmaj Yönetiminde İş Yerinde Giyim-Kuşam Uyumu ve Uyulması Gereken Kurallar
• Kişisel İmajı Oluşturan Öğeler
• İş Etiketi
• Sosyal Yaşam Etiketi
• Sözlü İletişim ve Etkili Kullanımı
• Topluluk Önünde Konuşma İncelikleri
• Sözsüz İletişim (Beden Dili) ve Algılanmalar
• Dinlenebilir Bir Konuşma Nasıl Olmalı
• Kurum içi İletişimi Engelleyen Unsurları
• İletişimi Kuvvetlendiren Unsurlar
• Profesyonel Yaşamda İmaj Kırıcılar
• Kurumsal, Toplumsal Görgü ve Nezaket Kuralları
Kimler Katılabilir?
• Şirketlerin hizmet, üretim gibi alanlarındaki çalışanları.