Kişisel Gelişim Eğitimleri

İmaj Yönetimi Eğitimi


  • 1 gün (6 saat)
  • Katılım Sertifikası

Eğitimin Amacı

Sosyal zekâ becerilerinin iş hayatındaki ilişkiler, başarı ve verimlilik üzerine etkileri ile ilgili olarak bilgi, beceri, yüksek farkındalık kazandırmak; duygu temelli sorunlara çözüm getiren bakış açıları konusunda paylaşımlarda bulunmaktır.

Eğitim İçeriği

• Kurumsal İletişim Sürecinde Müşteri Kavramı

• Kurum İçinde Profesyonel Davranış Özellikleri

• Bireysel Kalite Yaklaşımları ve Bireysel Sorumluluğun İş Verimliliği Üzerindeki Etkisi

• Bireyin Profesyonelliğe Ulaşma Sürecinde Organizasyonel Kalite İçindeki Yeri

• Organizasyon İçinde Davranışların Analizi ve Kontrolü

• Çalışanların Ortaya Koyduğu Davranış Modelleri ve Stilleri

• Davranışlarımızın Kaynağı ve Etkili Davranış Stilleri

• Kimliğimiz – Kişiliğimiz – Olumlu ve Olumsuz Özelliklerimiz – Davranış Kalıplarımız

• Kişisel İmaj Nedir

• Kişisel İmajımız

•  Algılanma ve İmaj Yönetimi

• İlk İzlenim

•  İmaj Yönetiminin Kişiye ve Kurumunuza Katkıları

•  Etkin İmaj Yönetiminde İş Yerinde Giyim-Kuşam Uyumu ve Uyulması Gereken Kurallar

•  Kişisel İmajı Oluşturan Öğeler

• İş Etiketi

• Sosyal Yaşam Etiketi

• Sözlü İletişim ve Etkili Kullanımı

•  Topluluk Önünde Konuşma İncelikleri

• Sözsüz İletişim (Beden Dili) ve Algılanmalar

•  Dinlenebilir Bir Konuşma Nasıl Olmalı

• Kurum içi İletişimi Engelleyen Unsurları

• İletişimi Kuvvetlendiren Unsurlar

• Profesyonel Yaşamda İmaj Kırıcılar 

• Kurumsal, Toplumsal Görgü ve Nezaket Kuralları


Kimler Katılabilir?

• Şirketlerin hizmet, üretim gibi alanlarındaki çalışanları.