İş
geliştirme kavramına farklı yönleriyle yaklaşarak kavramın ne olduğu nerelerde
karşımıza çıkabileceği nasıl yönetilebileceği üzerinde bilgiler vermek, iş
analitiği kavramını tanımlamak, türleri hakkında bilgi vermek ve iş geliştirme
için iş analitiğinden nasıl yararlanılabileceğini gerçek uygulamalar üzerinden
aktarmaktır.
• Kişisel ve Sosyal Farkındalık
Ø Duygusal Farkındalık
Ø Özdenetim
Ø Uyumluluk
Ø Empati
• Çatışma Yönetimi
Ø Çatışmanın Farkına Varmak “Analiz”
Ø Çatışmalar İçin Önlemler Almak
Ø Çatışmalar İçin Çözüm Yolları
Ø Olumlu Çatışmayı Teşvik Etmek
Ø Çatışmalarda “Kaybeden Yok” Yönteminin Uygulanması
• Kişisel Eylem Planlarının Hazırlanması
• Çalışmanın değerlendirilmesi
Kimler Katılabilir?
• Eğitim içeriği her kademedeki (yönetici, çalışan, satışçı, müşteri hizmetleri, güvenlik, vs.) çalışan için özel olarak düzenlenerek uygulanabilir.