Kurumsal
kimliğin temsil edildiği e-posta yazışmalarını usul, kaide ve biçim olarak
iyileştirmektir. Bu hedefe ulaşmak üzere; Outlook etiket ve özelliklerinin hem
etkinliği arttıracak hem de bu hedefe hizmet edecek biçimde nasıl
kullanılabileceği aktarılacaktır.
• Yazılı İletişimde Şekil, Format
• Kısa ve Etkin Yazabilme
• İçerik, Aktarış (Selamlama, Hitap, Giriş, Gelişme, Sonuç, Kapanış)
• Outlook ve Eposta Kullanımında Dikkat Edilmesi Gerekenler
• Konu, Eposta Türü (Acil, Bilgi, Aksiyon, Onay, Hatırlatma vb.)
• Hedef Kitle (TO, CC, BCC)
• Hiyerarşik Düzene Uygun Yazışma Kuralları
• Yazılı İletişimde Karşı Tarafın Algısını Yönetmek
• Mesaj Kirliliğini Önleyici Kurallar
• Sık Yapılan Yazışma Hataları
• Anlam ve Üslup Hataları, İfade Bozuklukları
• İmla Hataları
•Yazışma Örnekleri
Kimler Katılabilir?
• Uzaktan ekip yönetmesi gereken orta ve üst düzey yöneticiler.