Kişisel Gelişim Eğitimleri

Tedarikçi Yönetimi Eğitimi


  • 1 gün (6 saat)
  • Katılım Sertifikası

Eğitimin Amacı

Ekip içerisinde geribildirim kültürünün yaratılması, iş süreçlerine geribildirimin katkı sağlaması, empati kurulması, çatışmaların çözüme dayanması amacıyla bilgi, beceri, yüksek farkındalık kazandırmak; takım içi sorunlara çözüm getiren bakış açıları konusunda paylaşımlarda bulunmaktır.

Eğitim İçeriği

•Empati Göstermenin Faydaları

• Beden Dilinin Önemi

• Dinleme Becerilerini Geliştirmek ve Empatik Dinleme Tekniği

• Güven Ortamı Oluşturmak

•  Paydaşlar ile İlgili Gerekli Bilgi ve Gelişmeleri Takip Etmek

• İnsanları Etkilemenin Yolları

•  Etkin Eleştiri Yapmak İçin Öneriler

•  Geri Bildirim Alma ve Verme Teknikleri

• Çatışmanın Farkına Varmak ve Önlemler Almak

•  Çatışmalarda “Kaybeden Yok” Yönteminin Uygulanması

•  Çatışmaları Fırsata Dönüştürmek

•  İhtiyaca Uygun İş Birliği ve Takım Çalışması Ortamının Hazırlanması

• Takım İçi Uyumluluğun ve İş Bölümünün Sağlanması



Kimler Katılabilir?

  Tüm katılımcı profiline uygulanır.