Kişisel Gelişim Eğitimleri

Müşteri Hizmetlerinde İlişki Yönetimi Dijital EQ Eğitimi


  • 2 gün (12 saat)
  • Katılım Sertifikası

Eğitimin Amacı

  Kendi duygularını okuyup iletişim kalitesine etkilerini fark etmek

• Rahatsız edici duygu ve dürtülerini denetim altında tutmak

• Karşısındakinin duygularını sezmek, bakış açılarını anlamak ve endişeleriyle etkin bir biçimde ilgilenecek bir iletişim stilini benimsemek

• İkna becerilerini kullanmak

• Astlarına/iş arkadaşlarına/üstlerine rehberlik etmek ve geribildirim-rapor vermek

• Anlaşmazlıkları çözmek

• İlişkiler ağı kurmak ve sürdürmek

• İletişimde güven duygusu yaratmak

• İletişim kazalarından doğan çatışmaları önlemek, oluşan çatışmaları etkin bir biçimde yönetmek

• Kalıcı ilişkiler inşa etmek ve bu ilişkileri yönetmek

• Etkin İletişimi “Kurumsal Refleks” hâline getirmek

Eğitim İçeriği

•  Dijital Evren İçerisinde

• İletişim Stilleri, Ortak iletişim Kodlaması, İletişimde Assertive Yaklaşım, İlişki Yönetimi ve İletişim Kültürü Oluşturma

• Kişisel Farkındalık

• İletişim kuralları ve Ortak İletişim Kodlaması

•  Dijital Dünyada Algılamayı ve İlişkilerimizi Etkileyen Faktörler

• Başkalarını Geliştirme Aracı Olarak İletişim (Telefonda)

• İlişki Yönetiminde Olumsuzluklarla Başa Çıkmak İçin İletişim

• Zor Durumlarda Güvenilir Davranış Sergileme

• Yazılı İletişim

• E-postalar


Kimler Katılabilir?

  Tüm katılımcı profiline uyarlanır.