• Kendi duygularını okuyup iletişim kalitesine etkilerini fark etmek
• Rahatsız edici duygu ve dürtülerini denetim altında tutmak
• Karşısındakinin duygularını sezmek, bakış açılarını anlamak ve endişeleriyle etkin bir biçimde ilgilenecek bir iletişim stilini benimsemek
• İkna becerilerini kullanmak
• Astlarına/iş arkadaşlarına/üstlerine rehberlik etmek ve geribildirim-rapor vermek
• Anlaşmazlıkları çözmek
• İlişkiler ağı kurmak ve sürdürmek
• İletişimde güven duygusu yaratmak
• İletişim kazalarından doğan çatışmaları önlemek, oluşan çatışmaları etkin bir biçimde yönetmek
• Kalıcı ilişkiler inşa etmek ve bu ilişkileri yönetmek
• Etkin İletişimi “Kurumsal Refleks” hâline getirmek
• Dijital Evren İçerisinde
• İletişim Stilleri, Ortak iletişim Kodlaması, İletişimde Assertive Yaklaşım, İlişki Yönetimi ve İletişim Kültürü Oluşturma
• Kişisel Farkındalık
• İletişim kuralları ve Ortak İletişim Kodlaması
• Dijital Dünyada Algılamayı ve İlişkilerimizi Etkileyen Faktörler
• Başkalarını Geliştirme Aracı Olarak İletişim (Telefonda)
• İlişki Yönetiminde Olumsuzluklarla Başa Çıkmak İçin İletişim
• Zor Durumlarda Güvenilir Davranış Sergileme
• Yazılı İletişim
• E-postalar
Kimler Katılabilir?
• Tüm katılımcı profiline uyarlanır.