Kriz
anında doğru tepkileri vermek, hızlı bir şekilde iletişim sağlamak ve sorunu
çözmek marka yönetimi sürecinin bir parçasıdır. Kriz yönetimi stratejileri
markanın kriz anında itibarını korumak ve kriz sonrasında markayı yeniden inşa edilmesini
amaçlamaktadır.
• Markayı Kimler Temsil Ediyor
• Biz Neredeyiz, Dünya Nerede
• Çalışan Memnuniyeti, Müşteri Memnuniyeti, İyi Marka
• Şirket İçi Krizlerin Müşteriye Yansımaları
• Şirketlerde Müşteri Kimindir
• Müşteriler Nezdinde Marka Değerini Düşüren Firma İçi Krizlerin Yönetimi
• Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri
• Kurum Kültürü Nedir
• Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri
• Müşterilerle Kriz İletişimi
• Müşterilerle Kriz İletişimi
Kimler Katılabilir?
• Tüm katılımcı profiline uyarlanır.