Eğitim Amacı :

Temel Yönetim Becerileri eğitiminin amacı, katılımcılara modern yönetim

yaklaşımları çerçevesinde lider yöneticilik bilgi ve becerilerini etkileşimli bir

ortamda kazandırmaktır.


Kimler Katılabilir ?

Herkes katılabilir.


Eğitim İçeriği :

Temel Yönetim Becerileri Eğitim Modülü kapsamında çalışanların kendi görev, yetki

ve sorumlulukları uyarınca sahip olmaları gereken ilgili bilgi ve becerilerin tanımlaması

ve açıklaması yapılmaktadır. Yönetim alanındaki temel kavramlar kısaca anlatılarak,

yeni ekonomide yönetimin yeri ve önemi, dijitalleşmenin etkileriyle kuşaklar arasındaki

farklılıkların yönetim süreçlerine etkileri paylaşılmaktadır. Hedeflerle yönetim kavramı,

SMART Metodu, Karar Verme Teknikleri gibi uygulama içerikleri, teorik çerçeve ile

yorumlanarak yönetsel beceriler ve yetkinlikler değerlendirilmektedir. Delegasyon,

çalışan güçlendirme, çeviklik, dayanıklılık ve motivasyon gibi kavramların uygulama

örnekleri paylaşılarak, katılımcıların farklı bakış açıları ile düşünmelerini sağlamak

amacıyla, profesyonel iş yaşamındaki farkındalık seviyelerinin artırılması

hedeflenmektedir.


Yönetim ve Öz-Yönetim

• Yeni yönetim ve yöneticiler

• Farklı Kuşaklar Bağlamında Temel Yönetim Konu ve Uygulamaları

• Yeni Ekonomi ve Dijitalleşme

• Hedeflerle Yönetim ve SMART Metodu

• Karar Alma Süreç ve Teknikleri

• Takım Çalışması ve Örgüt Kültürü

• Performans Yönetimi

• Delegasyon ve Çalışan Güçlendirme

• Çeviklik, Dayanıklılık ve Motivasyon

• Müşteri İlişkileri Yönetimi

• Etkili İletişim, İkna ve Satış Yönetimi


Kazanımlar :

• Yönetici ve yönetici adaylarına temel yönetim becerilerini aktarmak

• Öz-Yönetim ve profesyonel yönetim ilişkisini paylaşmak

• Yeni ekonomide yönetici ve yönetim kavramlarını irdelemek

• Dijitalleşmenin yönetim üzerine etkilerini anlamak

• Hedeflerle Yönetim, SMART Metodu ve Karar Alma Süreç ve Teknikleri gibi tekniklerin uygulaması

• Takım Çalışması ve Örgüt Kültürü ilişkisini yorumlamak

• Performans Yönetimi ve Yönetim Becerileri ilişkisini açıklamak

• Delegasyon ve Çalışan Güçlendirme uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak

• Çeviklik, Dayanıklılık ve Motivasyon kavramlarını değerlendirmek Müşteri İlişkileri Yönetimi, Etkili İletişim, İkna ve Satış Yönetimi

hakkında örnekleri yorumlamak.


Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

  1. Anlatım
  2. Beyin Fırtınası
  3. Örnek Olay (Vaka) Analizi Çalışması
  4. Sektörel ve Günlük Yaşam Örnekleri
  5. Soru cevap
  6. Tartışma
course image

Eğitim Detayları


  • Eğitim Günleri
  • 12 Nisan Cumartesi

  • Eğitim Süresi 6 saat
  • Eğitim Dili Türkçe
  • Kontenjan Min: 10
  • Son Başvuru Tarihi 01.04.2025
  • Belge Türü Katılım Belgesi
  • Eğitim Ücreti 5.500 ₺ + KDV Dahil
  • Eğitmenlerimiz